Kontakta Arbetsmiljöverket

Det kan vara svårt att läsa och förstå
de regler som handlar om arbetsmiljö.
Därför får du gärna fråga oss.

Du kan ringa till oss på Arbetsmiljöverket.
Vårt telefonnummer är 010-730 90 00.

Du kan skicka brev till oss.
Adressen är
Arbetsmiljöverket
112 79 Stockholm.

Om du vill skicka e-post kan du skriva till
arbetsmiljoverket@av.se

Ibland har vi mycket att göra.
Då kanske du får vänta några dagar
eller några veckor innan du får svar.

Blev du hjälpt av informationen på den här sidan?

Tack för din medverkan. Du har nu hjälpt oss att förbättra av.se.

Senast uppdaterad 2018-05-09