Beslut om anställning

Här kan du se de anställningar som har beslutats hos oss och hur du gör för att överklaga ett beslut.

Att överklaga ett beslut om anställning

Om du vill överklaga ett beslut om anställning ska du skriva till:

Arbetsmiljöverket
HR-avdelningen
Box 9082
171 09 Solna

Skrivelsen ska vara ställd till Statens överklagandenämnd. Den ska ha kommit till Arbetsmiljöverket senast tre veckor från det datum som beslutet har anslagits, annars kan överklagandet inte prövas.

Tala om vilket beslut du vill överklaga, vilken ändring du vill ha i beslutet samt skäl för detta.

Anställningar

Systemtekniker, dnr 2024/061667

Beslutet är anslaget, från och med 2025-05-07 till och med 2025-05-28.

Administratör till inspektionsavdelningen i Örebro, dnr 2025/014446

Beslutet är anslaget, från och med 2025-05-07 till och med 2025-05-28.

Senast uppdaterad 2025-05-07